środa, 19 lutego 2014

Rozdział 2

I wtedy Liam powiedział, że mi pomoże. Byłam nie chętna, ale zgodziłam się. Gdy robiłam Latte, Liam zapytał się mnie:
- Czy możemy potem porozmawiać w cztery oczy?
-Jeżeli jest to konieczne.- Odburknęłam.
-Dlaczego jesteś dla mnie taka oschła?-zapytał.
-Myślałam, że porozmawiamy potem.
Ze spuszczoną głową odszedł i usiadł na kanapie pomiędzy Zaynem i Harrym. P chwili przyniosłam im kawę i zaczęliśmy rozmawiać:
-Jak się poznałaś z Liamem?- zapytał Naill
- To długa historia- odpowiedziałam
-Mamy dużo czasu- powiedział Zayn
-A Liam wam nie opowiadał?
-Coś tam o tobie wspominał ale nigdy nie  opowiadał nam jak się poznaliście.- oznajmił Louis
-No dobra opowiem wam skróconą wersję tej "przecudownej" opowieści. A więc mieszkaliśmy w tej samej miejscowości, po sąsiedzku, spędzaliśmy ze sobą bardzo dużo czasu od najmłodszych lat. Byliśmy nierozłączni, był dla mnie najlepszym przyjacielem, ale...
-Czekaj, czekaj, czekaj... jak to byliście? Myślałem, że nadal jesteście?- zapytał Hazza
-Nadal jesteśmy, ale nie spędzamy z sobą tyle samo czasu co kiedyś- skłamałam
-Aaaaaa, już rozumiem- odpowiedział loczek
Długo jeszcze rozmawialiśmy na różne tematy, w pewnym momencie chłopaki stwierdzili, że muszą już iść, ponieważ (cytuje) " chcą poznać okolice". Gdy wyszli zostałam sam na sam z Liamem.
-No to o czym chciałeś ze mną pogadać?- zapytałam
-O nas
-Jak to o nas, przecież wszystko się skończyło wtedy gdy do mnie zadzwoniłeś informując mnie, że zostałeś przyjęty do x- factora i że przeprowadzasz się do Londynu.
-Musiałem się przeprowadzić.
- Ale mogłeś do mnie dzwonić lub coś.
-Wiesz ile razy próbowałem, ale nie miałem odwagi.
-CO TY SOBIE KURWA WYOBRAŻASZ, WRACASZ ZE SWOJEJ ZAJEBISTEJ WILLI NA STARE ŚMIECI I MYŚLISZ, ŻE WSZYSTKO BĘDZIE PO STAREMU!!!!!!!!!!-krzyknęłam.

W tym momencie mocno mnie do siebie przytulił i.....



------------------------------------------------------------------------------------------------------------Proszę napiszcie co,ś zwróćcie mi uwagę na coś , może chcecie jakie wątki mają wystąpić w opowiadaniu. PROSZĘ, PROSZĘ , PROSZĘ :) :) :) :)



1 komentarz:

  1. Heeej! Nienawidzę pisać pierwszych komentarzy, więc pozwolę sobie odpuścić historyjkę o tym jak wpadłam na twojego bloga..... ;)
    A więc... Przyjemnie się czyta twoje opowiadanie, ale masz strasznie dużo dialogów, a mało opisów. Fajnie by też było gdybyś nowe akapity zaczynała np. spacją, wtedy lepiej się czyta xD
    Fabuła wygląda na ciekawą i z pewnością będę chodzić na twojego bloga :P A do wątków wtrącać się nie będę - to Twoje opowiadanie i ty o nim decydujesz!
    P.S. Jeżeli chcesz mieć więcej czytelników, zgłoś bloga na różne strony z opowiadaniami o 1D :D
    Zapraszam również do siebie: http://forever-alone-baby.blogspot.com/
    A twój blog ląduje u mnie w linkach!
    Czekam na nn!

    OdpowiedzUsuń